• Bezpłatna Wysyłka i Zwrot
  • 100 Nocy Próbnych
  • 10 Lat Gwarancji
  • Bezpieczna płatność w Przelewy24 i Blik

Zwrot produktów

Returns_Content Section 1.png

Wypróbuj przez trochę dłużej

Czasami Twoje ciało może potrzebować nawet kilka tygodni, aby przyzwyczaić się do produktów, takich jak poduszki lub materace. Dlatego oferujemy do 100 nocnych próbnych dla naszych produktów. Nie spiesz się i ciesz się nocami próbnymi!
Okres próbny

Wskazówki dla lepszego snu

Returns_Content Section Accordion.png
Returns_Content Section Accordion.png
Returns_Content Section 2.png

Zrównoważony rozwój

Zanim zwrócisz produkt, przemyśl jeszcze, czy możemy Ci pomóc w inny sposób. Każdy zwrot pochłania zasoby, dlatego chcemy wspólnie z Tobą znaleźć zrównoważone rozwiązanie. Zapoznaj się z naszymi często zadawanymi pytaniami, a być może znajdziesz tam to, czego potrzebujesz.
Przejdź do strony FAQ
Returns_Content Section 3.png

Rozpocznij proces zwrotu

Jeśli żadne z naszych rozwiązań nie odpowiada na Twój problem, zawsze możesz zainicjować zwrot, zgodnie z naszą polityką zwrotów, po prostu napisz do nas na adres: [email protected]. Pamiętaj, że nasz zespół może jeszcze skontaktować się z Tobą przed przetworzeniem zwrotu, aby sprawdzić, czy wciąż możemy pomóc.

Jak wygląda proces zwrotu?

1. Zgłoś chęć zwrotu produktu w ciągu 100 dni od dostawy Możesz tego dokonać, kontaktując się z naszą Obsługą Klienta poprzez adres mailowy: [email protected].
2. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą Dostaniesz odpowiedź na maila w ciągu 5 dni roboczych z informacją na temat odbioru przesyłki i przygotowania produktu.
3. Dokonaj prostego zwrotu W przypadku zwrotu materaca w ciągu 5 dni roboczych dostaniesz wiadomość od naszego partnera logistycznego (GLS lub DPD) w celu ustalenia wygodnego dla Ciebie terminu odbioru przesyłki. W przypadku zwrotu mniejszych produktów możemy poprosić Cię o dostarczenie paczki do pobliskiego punktu odbioru. W obu przypadkach pamiętaj, aby zachować dowód nadania przesyłki!
4. Odbierz swoje pieniądze Jak tylko zostanie potwierdzone, że przesyłka została do nas prawidłowo nadana, rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy - pełnej kwoty, jaką zapłaciłeś/-aś za produkt. Proces zwrotu może trwać od 14 do 30 dni w zależności od wybranej metody płatności.